ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز

فروشگاه ساز آماده بهترین راه برای ورود به کسب و کار آنلاین

ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز

فروشگاه ساز آماده بهترین راه برای ورود به کسب و کار آنلاین

در این وبلاگ آموزش های کسب و کارهای آنلاین و فرشگاه های اینترنتی ارائه می شود.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

به مجموعه قوانینی که با کمک آن میتوانید رتبه سایتتان را در گوگل افزایش دهید، سئو و بهینه سازی سایت می گویند. برای اینکه شما بتوانید سایت پر بازدیدی داشته باشید، باید در ابتدا برای سئو سایتتان اقداماتی را انجام دهید. در ادامه نکات و اقدامات لازم برای سئو سایت را به شما خواهیم گفت.


سئو داخلی سایت

سئو و بهینه سازی سایت به دو دسته سئو داخلی و خارجی دسته بندی میشود. اما سئو داخلی سایت تمامی اقداماتی است که در داخل سایت انجام میشود.

 

1. بهبود سرعت سایت


اولین اقدامی که برای سئو داخلی سایت باید انجام دهید، بهبود سرعت سایت است. برای این کار می توانید از افزونه های بهبود سرعت استفاده کنید. همچنین کم کردن حجم تصاویر هم تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

 

2. محتوای سئو شده تولید کنید


در بازه زمانی های مشخص محتوای مفید و ترند جامعه را تولید کنید. برای این کار نیاز به یک سری تکنیک دارید که حتما آن ها را یاد بگیرید.

 

3. از هاست با کیفیت استفاده کنید


هاست با کیفیت در سرعت و نحوه بارگذاری سایت برای کاربر تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین از شرکت معتبر هاست خود را تهیه کنید.

 

4. لینک سازی های داخلی سایت را اصلاح کنید


قطعا در هر محتوا از سایت به صفحات دیگر لینک داده اید. حواستان باشد که لینک سازی ها به تعداد درست و با کلمه کلیدی مناسب انجام شده باشد.

 

 

سئو خارجی سایت

1. بک لینک بگیرید
سایت شما باید در دید گوگل معتبر به نظر برسد. برای این کار باید سایت های معتبر و با آتوریتی بالا به سایت شما لینک بدهند. اما گرفتن بک لینک از سایت های معتبر به این سادگی نیست. به همین دلیل باید خودتان برای لینک سازی خارجی اقدام کنید. 

 

2. تبلیغات انجام دهید و در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید

علاوه بر اینکه باید ظاهر سایتتان را به خوبی طراحی کنید، باید بتوانید برای تبلیغات نیز سرمایه ای را در نظر بگیرید. تبلیغات را می توانید با انتشار محتوا در سایت های رپورتاژ شروع کنید.

 

همچنین در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید تا بتوانید بازدید کننده بیشتری را به سایت جذب کنید.

 

آیا سئو سایت نیاز به تخصص خاصی دارد؟

باید به شما بگویم که بله؛ سئو سایت در واقع یک دانش و مهارت است که می تواند یک سایت را به رشد چند برابری برساند. بسیاری تصور می کنند خودشان به تنهایی و با پیاده سازی چند تکنیک ساده می توانند سایتشان را سئو کنند. اما این را باید بدانید که سئو سایت به این نکات خلاصه نمیشود؛ رعایت آنها امری ضروری است اما کافی نیست. 

پس پیشنهاد می کنیم که برای این کار حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

  • احسان صداقت