ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز

فروشگاه ساز آماده بهترین راه برای ورود به کسب و کار آنلاین

ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز

فروشگاه ساز آماده بهترین راه برای ورود به کسب و کار آنلاین

در این وبلاگ آموزش های کسب و کارهای آنلاین و فرشگاه های اینترنتی ارائه می شود.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 


 



 

میدونی نیاز مشتری های فروشگاهت چیه؟ تا حالا به این فکر کردی که خب شناسایی نیاز مشتری ها، چه فایده ای داره؟

اصلا از کجا بفهمم نیاز مشتری چی هست؟

 

وقتی نیاز مشتری رو بشناسی، میتونی خیلی راحت واسه کارت برنامه ریزی کنی؛ یعنی چی؟ یعنی اینکه وقتی بدونی مشتری دقیقا به چه محصول یا امکاناتی نیاز داره، میتونی اونها رو فراهم کنی و ضمن رضایت جلب مشتریا، فروشت رو هم افزایش بدی.

 

میدونم میپرسی که خب من هزارتا مشتری دارم، از کجا بدونم هر کدوم چی نیاز دارن؟

خب ببین وقتی فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنی؛ در واقع با هدف جذب مشتری از هر شهر و کشوری، این کارو انجام میدی. پس فقط شناسایی نیاز مشتری های قدیمی و محدودت که کافی نیست!

 

اما خب من چجوری نیاز کلی مشتری که تا الان از من خرید نکردن رو شناسایی کنم؟

اصلا بعدش که فهمیدم نیاز هر کدوم چیه، باید چیکار کنم؟

جواب همه این سوالات توی مطلبی هست که لینکشو میذارم. این مطلب بهت کمک میکنه تا نیاز مشتری رو بشناسی و برای رفع اونها اقدام کنی.

 

enlightenedhttps://plink.ir/5mqmp

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • احسان صداقت

افزایش فروش

شناخت نیاز مشتری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی