ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز

فروشگاه ساز آماده بهترین راه برای ورود به کسب و کار آنلاین

ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز

فروشگاه ساز آماده بهترین راه برای ورود به کسب و کار آنلاین

در این وبلاگ آموزش های کسب و کارهای آنلاین و فرشگاه های اینترنتی ارائه می شود.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

هر کسب و کاری برای این که در ذهن کاربر ماندگار بشه، نیاز به لوگو مخصوص خودش داره. داشتن لوگو برای کسب و کارتون باعث میشه حتی اگه مشتری اسم برند شما رو از یاد ببره ، همیشه یک تصویر ذهنی از اون داشته باشه😉

یک سری افراد برای ساخت لوگو منحصر به فرد شرکتشون، سراغ طراحان متخصص میرن و با پرداخت هزینه های سنگین، لوگوی اختصاصی برای شرکت شون طراحی میکنن.

❌اما به نظر میرسه این کار مقرون به صرفه نیست. چون هزینه طراحی لوگو توسط طراح برای همه نوع کسب و کاری به ویژه کسب و کارهای نوپا مناسب نیست.

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار بزرگ یا کوچک هستین و هنوز برای طراحی لوگو اقدامی نکردید، می تونید از سایت های زیر استفاده کنید :

 

بهترین سایت ها برای طراحی لوگو رایگان

 

1. وب سایت LogoMakr

اگر می خواهید لوگو کسب و کارتان را از صفر تا صد خودتان طراحی کنید، LogoMakr بهترین گزینه است. با کمک این سایت می توانید به صورت رایگان یک لوگو حرفه ای برای کسب و کارتان طراحی کنید. البته نسخه با کیفیت این لوگو بصورت پولی بوده و 19 دلار هزینه دارد.

 

2. وب سایت Logaster

یکی دیگر از ابزار های رایگان طراحی لوگو، Logaster است. البته شما می توانید از نسخه فارسی این وب سایت نیز برای طراحی لوگو استفاده کنید. برای مراجعه به نسخه فارسی این سایت به " https://www.logaster.com/fa " مراجعه کنید.

 

 

3. لوگو ساز آنلاین Graphic Springs

یکی دیگر از ابزار ها در این زمینه، سایت Graphic Springs است. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که فرایند طراحی لوگو رایگان است و برای دانلود آن باید 19.9 دلار بپردازید.

 

 

با استفاده از این سایت ها می تونید، لوگوی منحصر به فرد شرکت خودتون رو بدون صرف هزینه ای طراحی کنین. البته سایت های زیادی برای طراحی رایگان لوگو وجود داره که در لینک زیر می تونید آنها را مشاهده کنید.

 

yun.ir/6zlqaeenlightened

  • احسان صداقت